torsdag 20 juni 2013

Ska vi samla vackra staket?


Jag tycker det här staketet som jag såg i Kew Gardens i London är så vansinnigt vackert. Som ni ser är det riktigt lågt, och själva fästanordningen i stolparna är så enkla och fina.

Bakom - engelska bluebells i massor! Också kul att få se i verkligeheten.

Vad säger ni? Ska vi samla staket precis på samma sätt som jag samlat in betongidéer? Länken till betongsamlingen ser du i högerspalten högst upp. Jag har några staket att bjuda på. Är ni på?

5 kommentarer:

  1. Ja, det er utroligt smukt og enkelt! Sådan et stakit ville jeg gerne eje. Dejligt billede også af de smukke engelske bluebells.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker alltid att det där - det kan jag göra själv ... Ähum. Det stämmer inte alltid. Men är alltid roligt. ;-)

      Radera
  2. Absolut Bettina jag är på ... vilken bra idé !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då bestämmer vi att det blir så! Jag hittade ett till staket idag. :-) I Enköping.

      Radera
  3. Mycket bra idé! Inspiration går inte att få för mycket av.

    SvaraRadera