söndag 21 april 2013

Hå! Fröken fräken-varning

 Förmiddag



Eftermiddag

16 kommentarer:

  1. Vilka gäster du har på besök då ... permanent sådant. Oinbjudna kan tänkas? ... men väldigt likt sommar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev faktiskt riktigt glad över spontanbesöken. Det går säkert över, men du har så rätt. Det är väldigt likt sommar. :-)

      Radera
  2. Hi,hi...ja det frister nok det du har i koppen..ikke så mye nektar og finne ennå:))
    Ønsker deg en fin søndag:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi var många som ville åt både te och öl. Hm. Men somrigt, somrigt. Fin söndag önskas dig också! :-)

      Radera
  3. Inte bara vi tvåbenta som är fikasugna en sån härlig dag som denna:-)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det, det gäller att vara generös. Kram!

      Radera
  4. Hi, hi, det är visst många som njuter av våren ute :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi var ett helt gäng! Tur att vi passade på för idag är det kyligt och grått ute. :-)

      Radera
  5. När du får oväntat besök...
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, då gäller det att ha grejer att bjuda på. Kram!

      Radera
  6. En svala gör ingen sommar, men fem flugor i en kopp... Det är vår det. :D

    SvaraRadera
  7. Ja, nå er våren kommet både for store og små.

    Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, äntligen. Hoppas du också får en härlig vecka. :-)

      Radera
  8. Hoppas du inte svalde någon! Trevligare ivf än de vita maskar jag hittade i min kompost nu på morgonen!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte vad jag märkte. :-))))
      Ja, jag har också fluglarver i komposten, den måste gymnastiseras någon helg här framöver. Grävas om kort och gott och blandas upp med torrt material. Är jag lite knäpp som längtar efter det jobbet? :-)

      Radera