onsdag 31 december 2014

Njuter av vägen till stallet






Med en sådan rubrik borde jag ju visa en bild som visar vägen TILL stallet, men här är några kompisar som sa hej på vägen hem.

Jag har flyttat min häst till ett stall som ligger drygt en mil hemifrån. Var lite rädd för att det skulle kännas kämpigt att kasta sig in i bilen så fort man vill rida, men så känns det inte.

Vägen är så fantastiskt vacker att jag njuter varje gång. Och ungefär mitt på sträckan brukar de här gynnarna dyka upp.

Fina här, men inte i min trädgård. :-)

Nyårslöfte? Japp. Att cykla den här vägen åtminstone en dag i veckan när det blir cykelbart väder. Gärna två.

8 kommentarer:

  1. Lycka till med nyårslöftet!
    GOTT NYTT ÅR önskar Eva Linnea

    SvaraRadera
  2. Ja det var en fin väg och kul med lite sällskap.
    Ha en bra första dag på det nya året.
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ha en fin fortsättning på ett härligt år!

      Radera
  3. Vackra bilder. Kommer att bli fina cykelturer. Inga nyårslöften här, men några målsättningar finns både vad det gäller motion och trädgård.

    God fortsättning och Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter avslappnad och rätt och riktigt, bra med målsättningar. God fortsättning! Och kram!

      Radera
  4. Vilken vacker cykeltur som väntar dig... Härligt!
    Ett riktigt gott 2015
    önskar
    Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och jag skickar en riktigt god fortsättning i retur. :-)

      Radera